اتوبار و باربری نیاوران

اسباب کشی ، بسته بندی اثاثیه و باربری در نیاوران

اتوبار و باربری نیاوران

اسباب کشی ، بسته بندی اثاثیه و باربری در نیاوران

دشوار‌ی های اسباب کشی

اکثر مردم در طول زندگی خود اسباب کشی را تجربه کرده‌اند و با مشکلات آن تا حدودیآشنایی دارند. آگاه شدن به مشکلات این کار می‌تواند برای افرادی که تجربه کافی ندارند آموزنده باشد و به آنها در برنامه ریزی مناسب برای اسباب کشی کمک کند. در ادامه مطلب به شرح مختصری از دشوار‌یهای باربری می‌پردازیم.
۱- نبود زمان کافی برای حمل و انتقال وسایل به مکان جدید
پاره‌ای اوقات افراد به دلیل هماهنگ نکردن به موقع با شرکت های حمل بار، در هنگام اسباب کشی دچار مشکل می‌شوند. گاه گم کردن آدرس مکان جدید یا تاخیر در بارگیری باعث گرفتاری در ساعت‌های شلوغی خیابان می‌شود.
۲- عدم دقت در حمل و نقل وسایل
در حوزه حمل و نقل در طول دوران اسباب کشی از جمله موارد ضروری به شمار می‌رود. چه در نحوه بسته بندی و چه در نحوه انتقال وسایل می‌بایست دقت لازم برای رعایت نکات ایمنی و بهداشتی صورت گیرد. با رخ دادن کوچکترین سهل انگاری در کار حمل و باربری ممکن است خسارتی جبران ناپذیر به طرفین قرارداد شرکت های باربری وارد شود. گاهی اوقات بی‌دقتی در جابه جایی وسایل منجر به شکستن و یا خراب شدن وسایل می‌شود که خاطره ای تلخ از اسباب کشی را در ذهن آنها ایجاد می‌کند.
۳- حمل ناصحیح بار
عدم توجه به روش‌های درست حمل بار باعث بروز انواع ناراحتی‌های جسمی برای کارگران می‌شود و برخی اوقات نیز حمل نادرست بار موجب آسیب زدن به محتویات داخل کارتن‌ها می‌شود. برای انتقال بار باید از روش های استاندارد استفاده کرد.
۴- استفاده از کارتن های نامرغوب
جنس کارتن هایی که برای بسته بندی استفاده می‌شوند خیلی مهم و است. استفاده کردن از کارتن هایی که جنس مقاوم و تحمل فشار ناشی از بار را ندارند موجب از بین رفتن کارتن و در نهایت خراب شدن اثاثیه می‌شوند.شرکت‌های باربری برای انواع بسته بندی، جعبه‌های مقوایی ضخیم مخصوصی را تولید یا تهیه می‌کنند که با آنها خیال مشتریان خود را آسوده می‌کنند. با توجه به مسافتی که برای جابه جایی در نظر گرفته می‌شود شرکت های باربری انواع جعبه ها و کارتن‌ها را در جنس‌ها و اندازه‌های مختلف به مشتریان خود معرفی می‌کنند و به درخواست مشتری در اختیارشان می‌گذارند.
۵- کارگران نابلد
آموزش دادن به نیروی کار از طرف شرکت‌های باربری جزء اصلی ترین وظایف آنهاست. کارگران تازه‌کار یا کارگرانی که نحوه انتقال وسایل را به درستی نمی‌دانند، هم خود دچار سردرگمی می‌شوند و هم فرایند اسباب کشی را مختل می‌کنند. بنابراین لازم است که قبل ازکار، آموزش های لازم به آنها داده شود تا بتوانند در زمان جابه جایی وظیفه خود را به صورت حرفه‌ای انجام دهند.
۶- بسته بندی نامناسب
طرز بسته بندی کردن وسایل علاوه بر دقت و حوصله به خلاقیت و آگاهی نیز نیاز دارد. اینکه چگونه و با چه جعبه‌ای وسایلمان را بسته بندی کنیم به دانش و تجربه ما بستگی دارد. بعضی اوقات بسته بندی نادرست منجر به صرف زمان یا هزینه و نیروی کار بیشتر می‌شود. بهتر است برای بسته بندی وسایل مورد نظرمان از افرادی که در این زمینه تجربه کافی دارند کمک بگیریم.