اتوبار و باربری نیاوران

اسباب کشی ، بسته بندی اثاثیه و باربری در نیاوران

اتوبار و باربری نیاوران

اسباب کشی ، بسته بندی اثاثیه و باربری در نیاوران

اعتماد به شرکت اتوبار

اعتماد در باربری

شناسایی افراد مطمئن و کاربلد در حمل و نقل کاری دشوار است. امروزه اعتماد کردن به افراد ناشناس یکی از چالش های مهم اسباب کشی است. اعتماد سازی برای مشتریان یکی از وظایف اصلی شرکت های حمل و نقل است. زیرا اگر اعتماد لازم بین مشتری و شرکت های نقل و انتقال ایجاد نشود آنها مشتریان خود را از دست می دهند و نمی توانند سرویس های خود را به مشتری ارائه کنند.  معمولا جلب نظر و اطمینان مشتری برای شرکت های تازه کار و مبتدی کار سختی است ولی شرکت های قدیمی و با تجربه راه به دست آوردن رضایت خاطر مشتریان را به خوبی می شناسند و خواسته های آنان را از زوایای گوناگون بررسی می کنند. آنها وظیفه دارند تا جایی که ممکن است رضایت و اطمینان مشتریان خود را تامین کنند و در نگهداری و حفظ اموال آنان نهایت دقت و تلاش خود را به کار ببرند.

بعضی از مردم به دلیل نداشتن شناخت کافی ترجیح می دهند بار سنگین اسباب کشی را به تنهایی بر دوش کشند و بدون کمک گرفتن از شرکت های حمل و نقل به جابه جایی بپردازند یا ممکن است افرادی در نزدیکی آنها تجربه تلخ گم شدن اسباب و اثاثیه را در حین جابه جایی داشته باشند. از این رو همیشه به دیگران توصیه می کنند که کار حمل و نقل را خود به تنهایی انجام دهند تا با چنین مشکلاتی روبرو نشوند. بنابراین بهتر است جهت رفع هر گونه نگرانی، شرکت های اتوبار به مشتریان خود ضمانت دهند که از لوازم و وسایل آنها چگونه در طول پروسه باربری محافظت می کنند و مراحل انجام کار را به صورت شفاف و مرحله به مرحله برای مشتریان توضیح دهند. از جمله اقداماتی که می توان جهت جلب اعتماد مشتریان انجام داد می توان به موارد زیر اشاره کرد.

– امکان همراهی مشتریان به صورت حضوری در تمام مسیر اسباب کشی از ابتدا تا تحویل بار در مقصد

– فیلم برداری از مراحل انتقال اجناس و بارگیری در محل و تحویل آن در مقصد

– گزارش گیری اقلام انتقال داده شده به صورت چک لیست

– مشاهده مراحل حمل و نقل در سایت شرکت به صورت آنلاین وآفلاین

– ارائه مجوز باربری تایید شده از سوی اتحادیه حمل و نقل به مشتریان

– تنظیم قراردادی مشترک بین مشتریان و شرکت که در ضمن آن شرکت متعهد می شود مسئولیت نگهداری و حفظ تمام وسایل منتقل شده در طول مدت انتقال را بر عهده بگیرد.

– ارائه کد پیگیری حمل و نقل به ازای هر یک از سفارشات مشتری جهت رسیدگی به تخلفات و شکایات احتمالی

– پرداخت خسارت و همچنین پرداخت کل وجه دریافت شده از مشتری در صورت مفقود شدن و یا تخریب اموال

– استفاده ازGps ‎‏ برای ردیابی ماشین های حمل بار در طول مسیر و کنترل آنها از مرکز باربری و ارائه گزارش به ‏مشتری

– یکی از مواردی که موجب جلب رضایت مشتریان می شود ارائه ضمانت نامه حمل بار توسط شرکت های حمل و نقل است.

– اگر شرکت های حمل بار نسبت به وظایف خود تعهد داشته باشند و الزامات قانونی را رعایت کنند می توانند اطمینان را برای مشتریان خود به ارمغان بیاورند.