اتوبار و باربری نیاوران

اسباب کشی ، بسته بندی اثاثیه و باربری در نیاوران

اتوبار و باربری نیاوران

اسباب کشی ، بسته بندی اثاثیه و باربری در نیاوران

ماشین باربری مناسب

ماشین باربری یکی از مهم ترین تجهیزات مورد استفاده در باربری و حمل نقل بار و اسباب کشی می باشد که باید در انتخاب انها بسیار دقت کرد. شرکت باربری و اتوبار میرداماد با داشتن سابقه درخشان در امر حمل و نقل سعی کرده است از مجهز ترین  و مناسب ترین وسایل حمل نقل استفاده نماید . تمامی ماشین های ما سرویس شده و آماده ارائه خدمات حمل و نقل به تمام مناطق تهران می باشد .

یکی از فاکتور های مهم صحیح و سالم رسیدن بار و اسباب اثاثیه َ ماشین مناسب و با کیفیت باربریست . هدف ما از انتخاب وسایل نقلیه مناسب جلب رضایت شما و در راستای آن حمل بار شما  با سهولت و سرعت و بدون هیچ گونه آسیبی در حین باربری به بارتان می باشد .  

ماشین هایی که باربری ما موجود است عبارت اند از  کامیونت َ خاور َ  وانت بار َ نیسان بار :

کامیونت  :  کامیونت یا کامیون گونه ای از وسایل نقلیه می باشد که یکی از پر استفاده ترین ماشین ها در  حمل بار و باربری می باشد .  کامیونت از یک تن تا ۱۲ تن بار را برای جابجایی داخل خود جای می دهد . کامیونت های اتوبار  میرداماد دارای اتاق های مسقف , موکت شده و مجهز  می باشد .

وانت بار : وانت یا وانت بار گونه ای از وسایل نقلیه باری کوچک و  پرکاربرد برای حمل وسایل با وزن و اندازه کوچک می باشد که بیشتر برای حمل بار درون شهری استفاده می شود .ظرفیت حمل بار بوسیله وانت ۱۰۰ کیلو الی ۴ تن می باشد . در ایران وانت بارها بدلیل استهلاک پایین َ قیمت مناسب َ ارزان و زیاد بودن قطعات بیشتر مورد استقبال مردم قرار گرفته است .

برای انتخاب ماشین باربری مناسب برای حمل بار حتما به نکات زیر توجه فرمایید :

  •  نوع بار و اسباب اثاثیه ( نسبت به نوع وسایلتان ماشین مخصوص انتخاب کنید اگر بارتان کم و سبک است بهتر است از وانت بار استفاده نمایید  )
  •  جابجایی شما درون شهریست یا برون  شهری
  •  نوع مسیر و مسافتی که قرار است بین مبدا و مقصد طی شود
  •  حجم و میزان بار ( برای بارهای سنگین بهتر از کامیون استفاد شود )